بهترین دوچرخه کوهستان

مزایا: سنگین و کند است

کوه: بهترین دوچرخه برای زمین های ناهموار

دوچرخه های کوهستان به گونه ای طراحی شده اند که تقریباً روی هر سطحی با استفاده از لاستیک های جامد استفاده می شوند.

دوچرخه های هیبریدی معمولاً از ترمزهای دیسکی قدرتمندی استفاده می کنند که عملکرد بهتری در آب و هوای مرطوب ارائه می دهد. آنها همچنین به شما اجازه می‌دهند تا چمدان‌های بیشتری مانند چمدان‌ها را حمل کنید.

حتی اگر برای مقابله با رشته کوه ها برنامه ای ندارید، دوچرخه های کوهستان به دلیل سواری راحت خود می توانند گزینه خوبی برای تفریح ​​عمومی باشند.

همانطور که از نام این دستگاه پیداست، دوچرخه های جاده ای به شما این امکان را می دهند تا در جاده های آسفالته با بیشترین سرعت ممکن سوار شوید. آنها دارای قاب های سبک وزن و لاستیک های نازک هستند که به شما کمک می کند با حداقل تلاش به حداکثر سرعت برسید.

بنابراین اگر می‌پرسید «چه نوع دوچرخه‌ای بخرم؟»، امروز قصد داریم انواع دوچرخه‌ها را به شما معرفی کنیم تا به شما در یافتن بهترین دوچرخه کوهستان برای نیازهایتان کمک کنیم.

انتخاب بهترین دوچرخه برای نیازهای شما می تواند کار دشواری باشد. چه بخواهید سفر کنید، خوش اندام شوید یا فقط در حومه شهر بچرخید، دوچرخه ابزاری عالی برای انجام این کار است. اما دوچرخه های متنوعی برای انتخاب وجود دارد، و در حال رشد، گیج کننده است.

مزایا: سریع، کارآمد و سرگرم کننده

با این حال، چرخ ها و لاستیک های نازک و سبک در معرض آسیب ناشی از دست اندازها و چاله های جاده هستند.

جدیدترین دوچرخه های جاده ای

هیبرید: بهترین دوچرخه برای سواری گاه به گاه و سفرهای کوتاه

منفی: راحت تر آسیب می بیند

مهم است که به این فکر کنید که می خواهید با دوچرخه خود چه کار کنید و به کجا می روید، زیرا انتخاب بهترین دوچرخه برای شما کاملاً به این بستگی دارد. انتخاب دوچرخه شما به سلیقه شما و نوع مسافت و زمینی که می خواهید در آن سوار شوید بستگی دارد. دوچرخه های زیادی وجود دارد که شما را به آنجا می رساند.

چیزی بین دوچرخه جاده و دوچرخه کوهستان، دوچرخه کوهستانی راحت با قاب سبک تر و چرخ های سریع مانند دوچرخه های جاده.

چه به رفت و آمد در شهر، چه آفرود، شن یا چیز دیگری علاقه داشته باشید، دوچرخه ای برای شما وجود دارد.

دوچرخه های جاده: بهترین ها برای حرکت سریع روی آسفالت

آنها به شما این امکان را می دهند که مایل های بیشتری را بدون احساس خستگی با دوستان خود طی کنید، بنابراین برای مسافرت عالی هستند.

اگر می‌خواهید در جاده‌ها سریع بروید اما موقعیت عمودی‌تری را ترجیح می‌دهید، این دوچرخه برای شما مناسب است. همانطور که در بالا ذکر شد تنها نقطه ضعف این است که با یک دوچرخه هیبریدی شما به اندازه یک دوچرخه مسابقه ای آیرودینامیک نیستید و بنابراین به آن سرعتی ندارید.

معایب: سنگین تر از دوچرخه های جاده ای

جدیدترین دوچرخه های هیبریدی

راهنمای خرید بهترین دوچرخه

مزایا: ترمزهای محکم، سخت و همه کاره

در حالی که دوچرخه هیبریدی بهترین دوچرخه برای استفاده در شهر است، دوچرخه تور برای سفر و ایجاد ماجراجویی در سراسر قاره ها طراحی شده است.

بسیاری از دوچرخه‌های جاده‌ای اختصاصی ظرفیت حمل چمدان را ندارند – بنابراین اگر به بار سنگین نیاز دارید، دوچرخه‌های تور ممکن است برای شما ایده‌آل باشد.

آنها همچنین دارای ترمزهای قدرتمندی هستند که از دیسک های موتوری و کمک کننده های قوی تر برای کنترل بهتر بر روی زمین های ناهموار در دو انتهای سیستم تعلیق استفاده می کنند. چرخ دنده ها به گونه ای طراحی شده اند که شما را در زمین های شیب دار و سخت پایین بیاورند و برای طیف وسیعی از درجه های مختلف قابل تنظیم هستند.

پرفروش ترین دوچرخه کوهستان

طراحان این نوع دوچرخه‌ها دسته‌های فرمان (یعنی آنهایی که به سمت پایین و عقب حلقه می‌شوند) را کاهش داده‌اند که باعث می‌شود موقعیت سواری کارآمد و آیرودینامیک و تقریباً سریع‌تر حرکت کند.

دوچرخه تور: ایده آل برای سفرهای طولانی و حمل بار

اگر مجبور باشید مسافت های کوتاهی را در جاده ها طی کنید، عالی هستند. عمودی نشستن ممکن است از نظر آیرودینامیکی کمتر خوشایند باشد، اما دید بهتری به جلو به شما می دهد، که در ترافیک سنگین شهری امتیاز بزرگی است.

دوچرخه‌های تور برای جاده‌هایی طراحی شده‌اند که کمتر مسافرت می‌شوند و همچنین سواری خوبی در جاده‌های شهری ناهموار ارائه می‌دهند.

آنها تمایل دارند همان چرخ‌های سریع 700c را مانند دوچرخه‌های جاده‌ای و هیبریدی داشته باشند، اما با لاستیک‌های ضخیم‌تر که به شما امکان می‌دهد هنگام عبور از جاده‌های مختلف، سواری راحت‌تری داشته باشید. در دوچرخه های تور “هاردکور” که برای بارهای بسیار سنگین طراحی شده اند، گاهی اوقات چرخ های 26 اینچی انتخاب می شوند، زیرا در دسترس بودن قطعات یدکی در مناطق دورافتاده بیشتر است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار